Οι ασκήσεις λειτουργικής προπόνησης γυμνάζει τους μύες σας για να σας βοηθήσει να κάνετε τις καθημερινές σας δραστηριότητες αποτελεσματικά και με ασφάλεια. Μάθετε περισσότερα για τις ασκήσεις αυτές και τι μπορούν να κάνουν για σας.



Ζείτε για να γυμνάζεστε; Εκτός κι αν είστε ένας ελίτ αθλητής, μάλλον απαντήσατε «όχι» στην ερώτηση. Οι περισσότεροι άνθρωποι, στην πραγματικότητα, θα έλεγαν ότι γυμνάζονται για να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους.

Και σε αυτό επικεντρώνεται η λειτουργική προπόνηση. Οι ασκήσεις λειτουργικής προπόνηση έχουν σχεδιαστεί για να εκπαιδεύουν και να αναπτύσσουν τους μύες σας ώστε να σας είναι ευκολότερη και ασφαλέστερη η εκτέλεση των καθημερινών σας δραστηριοτήτων, όπως η μεταφορά του ψωνίσματος ή παίζοντας ένα παιχνίδι μπάσκετ με τα παιδιά σας.


Τι είναι η Λειτουργική Προπόνηση;

Οι ασκήσεις λειτουργικής προπόνησης εκπαιδεύουν τους μύες για να συνεργάζονται μεταξύ τους και τους προετοιμάζουν για τις καθημερινές εργασίες προσομοιώνοντας κοινές κινήσεις που μπορεί κάνετε στο σπίτι, στη δουλειά, ή στο άθλημα σας.

Εκτός από την ταυτόχρονη χρήση διαφόρων μυών στο άνω και κάτω μέρος του σώματος, η λειτουργική προπόνηση δίνει επίσης έμφαση στην σταθερότητα του πυρήνα. Για παράδειγμα, ένα ημικάθισμα με κάμψη δικεφάλων είναι μια λειτουργική άσκηση, επειδή εκπαιδεύει τους μύες που χρησιμοποιούνται όταν σηκώνετε ένα αντικείμενο από το πάτωμα ή από ένα τραπέζι. Προπονώντας τους μύες σας να λειτουργούν με τον τρόπο τον οποίο λειτουργούν στις καθημερινές δραστηριότητες, θα προετοιμάσει το σώμα σας ώστε να αποδίδει καλά σε μια ποικιλία από κοινές καταστάσεις.

Οι ασκήσεις λειτουργικής προπόνησης μπορούν να γίνουν στο σπίτι ή στο γυμναστήριο. Γυμναστήρια μπορεί να προσφέρουν τάξεις λειτουργικής προπόνησης ή να την ενσωματώνουν σε boot camps ή άλλα είδη ομαδικής εκγύμνασης. Εργαλεία που συχνά χρησιμοποιούνται είναι μπάλες γυμναστικής, δράμια (kettlebells) και βάρη.


Ποια είναι τα οφέλη από την Λειτουργική Προπόνηση;

Οι λειτουργικές ασκήσεις έχουν την τάση να χρησιμοποιούν πολλές αρθρώσεις και μυϊκές ομάδες. Αντί, για παράδειγμα, να κινείτε μόνο τους αγκώνες, μια λειτουργική άσκηση θα μπορούσε να περιλαμβάνει τους αγκώνες, τους ώμους, την σπονδυλική στήλη, τα ισχία, τα γόνατα και τους αστράγαλους. Αυτό το είδος προπόνησης, εφόσον εκτελείτε σωστά, μπορεί να κάνει τις καθημερινές δραστηριότητες πιο εύκολες, μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού και βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής σας.

Designed By Michalis Simiakakis